måndag 30 juni 2008

Tjabba! ;D

Tjenare ;P
Idag har jag cyklat med Elin & Hanna till torneå.Jag köpte öl åt Elin och cigg & cigg till mig själv då..sedan smurf dricka ;D Sen for vi till Seppälä jag köpte ett par leggings, Elin köpte underkläder & Hanna ingenting.

Det var faktiskt härligt att cykla :) kommer inte på sist jag gjorde det, typ 3-4 år sen..men det är för att min cykel är typ sönder så.
Och nu är morsans snodd & Perras..så fick lånajormas ;D

Ja sen for vi till mig, hämtade Robban & gick en promenad till cape east sedan vid stranden och stan och sen hem för Elin gnällde hela tiden ;)

och nu sitter jag hemma, ska dra och hjälpa farsan med massa grejjer, Jani kommer också med.

senare ska jag till Jani och vi ska kolla på Sorority boys som kommer på tv ;D haha den är ganska kul ändå ;p fast länge sen man såg den.

fan också min mobil håller på och pajjar helt..kan inte skriva sms eller ta bilder ;S ..fan vad skumt..har bara haft den i 2 år också..så den är ju inte så jätte gammal.
Nåja får väl köpa en ny :) dagsändå ;p är less på den!

yesyes, hadet bra. Pusshej

Jag älskar Jani <3

Inga kommentarer: