tisdag 1 juli 2008

Godmorning pple :)

Härligt väder där ute måst jag säga! , tog just en lång och skön dusch, på ett tag ska jag nog gå ut och promenera med Robban.LÅNGT OCKSÅ! :D ..

Skulle egentligen umgås med Elin & Hanna idag, men får se hur detblir..Elin som har blivit sån stor alkoholist var ute och drack igår ;S ..EN MÅNDAG! ..nåja men förstår varför.Hon är lite nere om man säger så.

Iallafall, senare ska jag vara med sötnos när han slutat jobbet, om jag inte fortfarande är med Elin osv ;P ..

Jag vill åka till Stockholm nu! & utomlands..nån som vill pejja ? ;) är så fattig just nu + att jag måste köpa en ny telefon eftersom min börjar bli helt kocko i huvudet.

Jag lyckas med allt.Jag har gått och tappat bort min kabel, så jag inte kan överföra bilder från mobilen :( jaja, får väl försöka hitta den ,kommer inte riktigt på vad jag mer ska skriva så får väl skriva lite senare :)

J <3

Inga kommentarer: