tisdag 1 juli 2008

åh fyfan vad varmt det är ute!!! :) SKÖNT!

Halloj :)
Har varit ute med Heli nästan hela dagen lång, vi promenerade först med hunden, sen lämnade vi honom hem & sen for vi till frasses och käkade nam! sen kollade vi runt på coop gallerican lite, vi var sugna på glass så vi traskade över till tornio och köpte glass :) spelade samtidigt på dom där spel automaterna i sale..jag vann 80 cent men förlorade allt till slut haha..

Jag har faktiskt vunnit 25 euro när jag spelade med JOhanna =) en gång i tiden.

Aja men vi gick runt lite och kul var det =) , sedan for jag & hämtade cykeln från Heli och cyklade hem..snart kommer min älskling också hit :)

Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt, ska gå med robban lite senare igen när det blir svalare..för han stackarn har så varmt där ute =/ , sen kanske kolla ngn film med sötisen..får se vad man hittar på =) skulle va skönt med en dusch nu också är helt svettig!

Nåja, har icke ngt mer att tillägga ;) Tjao

Jani <3

Inga kommentarer: