torsdag 3 juli 2008

Godnatt! ;P hehe

Hejsan , idag har det vart fint väder som igår och i förrgår, hoppas det håller i sig.
Var på tivolit med Heli :) vi åkte bara en karusell , för heli är jävligt rädd ;/ ..jag vann två söta nallar också;D en blå & en rosa! :D hihi ,

Sen var vi och käkade på Turkin pippuri och sedan köpte jag cigg sen promenerade jag hem =)

var på en promenad med Madde då träffade vi på frida,gina & toni, sen följde frida med oss och madde gick hem o frida hem och jag hem då ;)

Senare for jag och frida en sväng med cyklarna till shell, langade åt henne..sen satt vi på stranden där träffade vi min sötnos och hans polare.

Sen cyklade jag hem och frida hem, jag tvättade robban..hoho vilket jobb,han tycker inte alls omatt bada! ..yesyes

Jag och frida pratade lite om att om man skulle ta några öl imorn :) eller drinkar..skulle vara kul.

Nåja , orkar inte riktigt skriva mera..klockan är mkt och känner mig trött..ska ännu in i duschen! .

aja men höres, Pusstjao

i love u bejb <3

Inga kommentarer: