onsdag 2 juli 2008

Tjoho ;P

Kom just från en ganska lång promenad, jag och hanna var ute med min hund robban och hennes hund Neo , från kl 18.00 tiden och nu är den över 21.00 så ganska lång, men det var så varmt och härligt väder så.

Imorn kommer det tivoli ;) har längtat, det är så skönt och åka..när det fläktas i luften, om det är bra väder såklart ;D

Nu är jag så hungrig har bara ätit en gång idag så måste käka ngt nu, lite sent med mat men ska ändå äta!! kyckling nam ;P ..

Sen ska jag ta mig till min sötnos i mlund, han är nu hos han brorsa så får vänta ca en timme innan han är hemma..''

Jaja :) usch vad jag är less på Happis! ta mig härifrån någon???Människorna här är så jävla weirdo, tråkiga, gör vadÅ? ingenting sitter på nåt jävla tråkigt ställe och lodar..men det är ju klart det finns inget att göra här, inte ett skit, typ gå på promenad som jag gör hela tiden :D haha kul :) haha nämen nog äre skönt det också ..Har tittat runt på hotell i sthlm, men det är ju så fruktansvärt dyyrt, ska snacka med mamma om jag och jani kan sova hos mina släktingar i södertälje :) skulle va kul, man vill ju helst vara längre än 1 vecka.

Yesyes! nu ta och käka ngt och titta på tv =) Pusshejssvejs alla gullungar.

Jani <3 ;)

Inga kommentarer: