fredag 4 juli 2008

Hej!

Jag får inte bilden rättvänd..fast den är så på min dator ;S ..förstår inte mkt på blogspot ;D..ska skriva nu på blogg.se eller publishme som det nu heter..

Sliten daag, har typ sovit hela dagen idag..men intekonstigt, var vaken hela natten..till 07.00-08.00 typ!..
Jag vaknade vid 2-3 tiden idag och då beställde jag och jani käk från amanda..Kebab special :)

Namnam! ..dom ger alldeles för mkt mat, och jag åt nästan allt..shit ;D



Jag och frida hade ju planerat och dricka åsåå..men pallade bara inte, var så tröttt..är fortfarande..Men vi får se om vi kanske gör det imorn istället om frida inte jobbar och om hon fortfarande vill.
Ja imorn ska jag och jani iaf till Marknaden, och kolla läget..vi ska ta med robban så får han samtidigt en lång promenad ;P ..får se sen vad som händer om jag nu dricker med frida eller gör något annat.
äsch helt jävla rörigt..orkar inte ens bry mig om att ändra, kan inte kopiera och flytta saker? värsta komplicerat...men det är väl för att jag inte är så duktig osv ;) men publishme är lättare så jag skriver där sen kanske jag börjar skriva här igen när jag lärt mig, om jag gör det ;>





Inga kommentarer: